Texter...

Musik i all ära..men det är fan nästan patetiskt eller snarare skrämmande när man känner med känslan i musiken..låter jobbigare än de är..men som ni vet, jag i all ära..älskar musik!
så om ni orkar så lyssna på detta
Atreyu- slow burn

kan tyckas vara en hård o skrikig låt..men ack nej, fy fan vad den berör mig.. o för er som orkar läsa..här har ni en bit ur den låten,jag har plockat ut de jag tyckte bäst om:

I can't keep telling myself what i want to hear
I can't just close my eyes

i know that
its killing me
and its poisoning the best in me


i know it's over but i can't go home tonight
but after this i feel as empty as the night before
feel the pain and yet i'm still begging for more


 Härliga grabbar! nån som vet om de ska spela i sverige snart o vart?=)


Ny dag i morgon,den ska bli lika bra som denne! bodycombat står på schemat,då kan man inte annat än att trivas!=)

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0