The show must go on..

Mm passande rubrik tycker jag.. sitter här super pigg och lyssnar just på den låten me queen,fy tusan vad jag ryser av rösten..mm mucho bra äre!
Min helg blir bara bättre o bättrre, jag har haft så mys me både Sara,Emelie,Ida,Johan,Nirre,Ante och så ska jag träffa Anna idag och fika!=) fast först,då blir det träning..gymma med Emelie på friskis! de ser vi fram emot!! lite mera shopping hade inte setat helt fel men jag får väl vänta..har ju med mig lite grejer hem som var fina..eller de är bara basplagg! Men shoppingfingrarna kliar och kontot ekar..mindre bra! men ska iaf till guldklimpen idag med mamma som ligger i gamla stan..märkes och dyrhetsbutik me underkläder!=) sen blire grilla me mams och papps ikväll!
Imorgon blire ärendet och sen äntligen äntligen ska jag bila hem(låter som ja haft skit här o vill hem bara) och nej,tråkit går inte att ha me vännerna men hem vill jag..;)
På onsdag ska vi på bio,hur mysigt som helst..you and me.
Ni förstår inte min lycka, jag spricker nästan!!!;)

My soul is painted like the wings of butterflies,i can fly my friends!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0