värsta..

Värsta bra humöret man kan vara på.. ska strax börja bila till Eskilstuna..segt me bilresa..fast som jag nämnde så är ja på värsta bra humöret..och de är klart man är de,när en sån fin person finns i ens liv..mhmm aa de blir super!;) fixat kattvakt också, känns tråkigt att åka ifrån mitt suddigum men han klarar sig själv..
Tar me kamera till tuna så kanske blir lite bilder sen i bloggen!
dessutom är jag glaader för att min Sandra kommer hit ner den 28maj! och att hon dessutom kommer befinna sig på hemmaplan i sverige i sommar, 2 månader!! så slipper ja längta ifrån maj till december innan jag får se henne igen! snacka om distansförhållande!
ni ska få träningsveckan nu iaf.. kanske fyller på eftersom Emslem hade kompisbiljett och ville vi skulle träna i helgen..alltid roligt me lite motion o ännu roligare att umgås me min favorit Slemelie på burk som ja saknat ihjäl mig efter,ändå var de 2 veckor sen vi sågs..;P och på söndag äre Sara dag, Sara underbara Sara dag! massa tjejsnack!!=) och så blire Ida och Linda också,saknat dem så mkt!denna helgen blir de av! och Johan ska jag hinna med,jag måste hinna med hononom..de känns inge bra att inte ha träffat er på så länge så måste boka in tid!=)
just ja..träningsveckan denna veckan:
Måndag=gymmet
Tisdag=bodycombat
onsdag=gymmet
torsdag= gymmet
Vill ni ha mera utförligt vad jag gör på gymmet eller räcker de me de jag skriver? har tränat mkt löpbandet,mage,rygg och ben denna veckan iaf! tror fan jag får bukt på min kropp! känns riktigt bra att vara jag just nu:)
Väskan är packad,nu ska jag köpa en kattmatsburk och lite frukt till resan..sen bäre av!
Tar me datan hem också..
Puss//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0