YOU spin my head...=)

Nu var det ett par dagar sen jag skrev blogg! får bli en liten uppdatering hära då..Jag har då som ni vet flyttat, har faktiskt allt klart förutom nån låda här och lite rensa här o där..men allt är på plats och uppsatt! känns riktigt bra! jag är jätte nöjd! fick tag i köksbord och min älskling är på plats! han ligger under sängen just nu.. inte för att han är rädd,de e han inte..han e en riktig speeder här men nu vilar han..hans vila varar i sisådär hela dagen och på natten är han pigg som en lärka..hmm...vända på dygnet?!
Aja.. Hade en bra helg me god mat med mina kära föräldrar!
Igår vare fest me Alle..utgång blevre..bilder blevre..och kvällen blev skit bra..haha..fjortis-F!haha=)
Nu ska ja in i duschen,varit på bodycombat! kul som vanligt!=)
träning för denna vecka:
Måndag=gym
Tisdag=bodycombat
onsdag=gym
torsdag=vilodag
fredag=vilodag
Lördag=vilodag
söndag= bodycombat

hmmm...de ser inge bra ut på veckolistan...hmmm...=(

Pusshej!/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0