Home!

nu e vi hemma ifrån turkiet! en hel vecka fylld med shopping,fest,sol och bad! massa massa underbart har vi haft det!även ett turkiskt bad,haman?! innehållanes bastu,peeling.,skummassage, vanlig massage och kroppsmassage..gjorde även nagelextansions där nere och D fixade sina fötter,seriöst..hans fossingar är finasre än mina nu! babylena! sen var vi på båttur och fick vip platserna längst upp! bara vi där uppe med dom vi lörde känna så 10pers 3 våningen..stekte bra där uppe;) badade i öppet vatten,massa grottor,klippor o sånt fint..gungade i hela sängen den natten kan jag säga.. dock fick vi spendera sista kvällen på sjukhuset i alanya då älsklingen fick astma anfall, inge kul alls!! sen träffade vi ett par där nere som vi umgicks med varje dag och de kändes som man åkt dit tillsammans nästan..as nice! fick med mig massa kläder hem,allt i från väskor till plånbok,armban, addidas tröjor, ed hardy träningsbyxor,nike träningsbyxor, björn borg trosor *15 st..massa olika mönster o färger.. t-shirts, peak tröja..daniel hitta element tröjor,wesc och billabong.. orkar inte rabbla upp allt med de var lite av allt..=P
i morgon är man tydligen ledig,men blir massa pluggande för min del också..samt följa med min nojjiga sambo till sjukhuset så de kollar han här hemma med..
Vi var på middag idag sen blev de ica maxi för stoorhandling, i morgon börjar vi vårt nya nyttiga vardagsliv! som kvälllsfika idag hade vi lite the och knäckemacka.. imorgon till frukost blire kokt ägg,knäckebröd och lite fullkornsflingor eller havregrynsgröt..vi har köpt så man kan variera sig! sen på tisdag drar jag igång träningen förhoppningsvis..måsre komma i form nu! vi är laddade nu till max! D har slutat snusa också..blir nog prommis i morgon eller inlines kanske?!:) hur som.. vi tar små steg men ner ska vi! nu vårat hem från och med nu: sockerstrypt!
lite bilder ifrån våran resa:



På tåget påväg till Malmöööuuuuu


På malmö airport..sturup!


Min finaste laddar med öl innan planet går..flygrädd som han e..:P


Hotellrummet..så fint! Hotellet var nyrenoverat och öppnat i juni detta år..så riktigt lyxhotell vare..5star!wohoo=)


Vi bodde åt andra hållet mot stranden..woooo=)


ska käka på skandinavian pub..


mycke vatten måste man dricka så man orkar med dagen..haha..3kr för 1,5liter..iskallt..ahhh=)


På våran balkong med den gröna kondomen



Robban och Alexandra..så fina!


Älskling i poolen


Baby skriver fint på min rygg.. LOVE för er som inte ser..;)


lunch time på strandhotellet sea breeze..




orkar inte ladda in mera nu..tar sån tid..slänger in flera efterhgand! nu ska jag väcka min finaste och lägga oss o sova..jag är så lycklig! snart flyttar vi och snart får vi tillökning i familjen!:)

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0