Käässt!

Hej! käss uppdatering av mig! men nu är jag här igen..och ska försöka underhålla er med mitt snackande..;)
Har avslutat sommarjobbet på psyk teamet och hade första skoldagen idag! suck vad jobbigt de var att ta sig till skolan idag! och föreläsning i morgon! men samtidigt som jag ogillar att börja plugga så är jag glad att de börjar dra ihop sig till höst..sj'lvklart njuter man allra bäst av sommaren,grill,bad,uteserveringar.. men me allt de goda så har de satt sina spår på min stackars misshandlade kropp som fått utstå diverse "socker chockar o festande"..och de har sänkt självförtroendet nåt enormt! fan fan fan är de enda jag tänker på! varför?! har inte gått upp till de jag vägde förut iaf men de är nog allt ett par sambokilos som lagt sig till rätta runt midjan!
Så med denna skoldagen, kroppsnojjan så ska jag Moa tänka mig för och dra igång min träning på allvar! nu jävlar kör vi.. och minns ni förra gången när jag verkligen kämpade nästan varje dag på gymmet för o få bort fläsket? jajamen,ja uppfyllde de och gick ner ungefär 6 eller 7 kilo från februari till april! men de fick jag banne mig kämpa med! så tänkte peppa mig med hur bra man mådde,att självförtroendet växte och hur mycke snyggare kläder/klänningarna satt!
Daniel har också sagt att efter våran resa som är snart by the way! så ska han också ta tag i sitt liv.. ja menar,han spelade både hockey,innebandy,spelade golf och åkte inlines förut så han har inte bara setat! dock har han tagit upp golfen igen.. och de är ju bra!!
Jag inledde kvällen med att käka nån slags tortilini med spenat i..sitter här och knaprar vindruvor o ska ta tag i plugget nu! fatta, om mindre än ett år är jag klar!!
Sen kanske jag ska passa på att skriva att snart ska allt ner igen! jajemän..flytt i september! IGEN!! seriöst, jag flyttade ifrån eskilstuna till studentrum till en stooooor etta me balkong till Daniel och nu till nästa place! fast de ligger i samma område så de är nära iaf! men satan när man skruvat upp allt..men ja menar,denna lägenheten är den mysigaste jag sett..den andra är de havsutsikt,stort kök,badrum,hall,sovrum och flera fönster och längst upp..fast bara en trappa.. och bara 4 hyresgäster i huset! så de är ju guld läge! Där kommer vi stanna tills de blir husköp!! banne mig!=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0