Ändring!

Funderingar i duschen som resulterade i en dusch som vara nästan 40min!=P
jag tillhör den där som äter sällan och när jag väl äter så blir det sent..inga direkta rutiner..och då är jag oftast vrålhungrig!oftast kommer sötsug i samband me långa dagar osv.. jag ska iaf försöka införa lite nyttigare och roligare frukostar/middagar.. det jag kom fram till i duschen var iaf: knäckebröd, makrill, omelett, keso,fruktsallad,smoothis,ägg,linfrön,kesoplättar,..middagar är iaf svårt att komma på..ska börja göra lite soppor o sånt dära.. sitter här även och överväger en diet i form av GI eller LCHF..men tycker allt sånt där är svårt! faktiskt.. mycket saker man måste ha hemma,färskt och det blir lite krångligare när man inte äter rött kött heller..hmm...
jaja,inget är spikat..jag återkommer;)/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0