cold as ice

visste inte vad jag skulle ha för rubrik så fick bli den för ja lyssna rpå den remixlåten nu.. såå vad händer för Moa denna helgen? inte mkt ska ja få bekänna! Jobbintrodagar, igår var ja hos H och slöa..han laga food till mig också,snellhest=p
sen var jag hemma hos alexandra till kl 3 i natt, kika film o snacka massa skit.. och nu har ja vaknat för en stund sen..ska iväg till gymmet med Alle o träna..vi syndade igår och nu ska vi träna bort att;) haha..
ja ska dessutom köpa ett måttband har ja tänkt..ska mäta midja!! då vi kom på att när man går ner i fett så går man ju upp i muskler så min vikt verkar ha stannat för tillfället,doc känner ja skillnad på byxorna precis vid midjan men v¨ågen is still the same..hm..måttband!! kommer naturligtvis inte att skriva mina mått i bloggen men ni ska få en före och efter bild på mig när ja börjar närma mig målen i vår..det blir bra.. nu har ja ganska mkt tid att fokusera..så det som ska prioriteras höögt i mitt liv är vännerna,skolan,träningen och mina två jobb,nämnde ja att jag fick timanställning också,alltså inte bara sommarvik?:) och nämnde ja att nästa helg is the shit? MAlmöööööööööö me finaste flickorna.. ni får natyrligtvis se bilder,ja tar med kamera.. utgång o bara vi tjejor..det blir kalas!! ihh längtar!=)
Nej men träningskläderna på och Hm nästa innan aktiva!
//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0