.....

Jag måste få säga en sak.. när jag var hemma så köpte jag den där nya? venus breeze och jag använde den igår..herregud säger jag..de känns inte ens att hårstråna tas bort..det är som en slags tropisk olja som kommer ifrån sidan av bladen som lukatr asgott=) helt klart en bra hyvel!=)


Jag vill ha ett par smycketräd.. tycker det skulle passa så bra! men självklart är de såklart slut när jag trippar in på åhlens och skulle köpa mig ett svart och vitt träd..hmpf! jaja..nästa vecka då!

Jag ska förmodligen köpa en ny mobil för min är ta mig tusan inte klok! jag blir galen när den helt plötsligt får för sig att stänga av sig sådär hela tiden! har haft samsung i flera år nu men skulle vilja vidga mina vyer..får inte bli någon dyr jäkel nu men nån som har bra kamera och ganska slimmad..hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0