.....

Nattbloggar lite grann här.. jag ska strax ta o pallra mig till sängen..det känns som att det har varit en lång dag..kanske kanske inte..hmm.. det som känns däremot är mina stackars lår o rumpa! tog i hårt idag,eller så hårt jag kan eftersom vi tränade igår..men iaf..bodycombat best of var det idag..me lite hopp o sparkar i luften.. jag har hittat en perfekt plats i salen,man ser bra,man står bland alla fast endå inte i vägen o de är precis en pelare framför mig vilket gör att man inet ser sig själv i spegeln! haha.. jag hatar sånt,jag vill inte se hur jag ser ut när jag tränar,svettas o flaxar ikring! Var även iväg o handlade massa nyttiga grejor... bananer,vindruvor,frysta bär,nat.yough,makrill,ägg..ja ni fattar konceptet;) blev en urgod smothie me banan o jordgubb,ett ägg o en skiva fullkornsbröd!=) har setat senaste timman o lusläst en GI tråd på FL..e så lätt att man fastnar där..extremt länge! sen har jag typ lyssnat på samma låtar om om om igen..kan du gissa vilka;)haha..beacuse the night o what hurts the most såklart! blir så glad av dem även fast texten inte är så munter..haha..
Börjar vid 10 i morgon,studiebesök..skönt.. och föreläsning sen?! aja..sen fixa lite ärenden me M på stan,träna..plugga kanske..
intressantare inlägg kan jag väl komma på? När jag kommer igång ännu mera me mitt aktiva liv så kommer jag tjata sönder bloggen ännu mera än vad jag gör nu..en lite varning så ni e beredda...

jag har pimpat ett eget halsband! De var så enekelt så.. köpte ett halsband vars berlock var cool..bandet var katastrof! så klippte av det och köpte ett mockaband i brunt! så lite pysslig har man hunnit vara också;)

Ifall blickar kunde tala..tack..precis vad jag behövde..du var så fin..

Nu blir det detta:


Nya cosmopolitan,myrraolja för naglarna,nya nummret av topphälsa och en fet bodybutter smak hallon!luktar godis!

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0