.......

of course får ni se smycket idag bloggläsare!;)


riktigt suddig blev bilden men ni ser ju på ett ungefär iaf;) det är ett blankt silversmycke!=)

och du,xxxxxxx idag blev det ett steg framåt för dig..vilka kontraster..men satans vad bra det måste kännas?:) glad är ja för din skull!=)

Bokrean,är de nån idé att ner o kika i morgon när ja o Alle ska ner o shoppa lite träningsgrejor..ja behöver en till sportbh o hon behöver träningsskor! jo ska tusan in o kika lite..samt de där träden ska ja kolla efter..hmm...


Börjar inse att min blogg är väldigt ytlig.. vad tycker du jag borde blogga om? jag vill ju kunna skriva bra inlägg,blir mkt..idag gjorde jag bla bla bla..men vi får se! jag gillar ju o andra sidan att skriva ur mig en massa skit!;)

Mikaela,ska du inte skaffa dig en blugg?;) hehe..

nej men tv o sängen vare ja! //Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0