fick mig

fick mig en knäpp på näsan, jag vet att de kom för länge sen..visste inte bara att de tydligen finns o köpa..
jag pratar om hudkräm innehållandes sperma!
då sperma innehåller glukos som behåller fukt så ja, hell yeah! eller inte..haha.. tror jag har lite värdighet i att köpa nåt annat än att kleta in ansiktet fullt me sagge..o skulle man nu köpa dessa produkter så vet man ju att de förmodligen skulle vara billigare att bara ta sig en klick ifrån killens...nej okej.nu blev de lite äckelvarning! men de är just vad jag tycker..äckligt!! de är som folk som tar fett från sitt eget arsel o injicerar i läpparna..ja menar,hallå??!!
hörde dessutom på radion att sk naturgas/etanol eller vad de är..biogas kanske? aja, ni vet sånt där som tydligen ska vara skonsamare mot naturen att tanka bilen med..att de inte allste är så..o har ni hört att de lagts ett förslag eller om de redan är fällt att folk som köper miljöbilar ska få slippa undan skatten på dem?! nej nu jäklars så ska jag ta fram järn bettan, henne kan man lita på iaf! att cykla,åka kollektivt,att springa och gå måste väl ändå vara de mest skonsamma för naturen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0