Fredag!

Hej!
Vaknade lite för sent, men nu är jag på gång iaf! har ringt runt lite samtal,lite sommartjänster,mitt nuvarande jobb på sidan av osv..men ska ringa upp igen!
Nu ska jag ner till biblioteket med en festis,lite frukt och alla jävla papper och böcker!=( fy fan! tentaånget tentaångest tentaångest!!=(
Efter allt plugg ska jag ner till aktiva och träna gym med Alle..de ska bli skönt att få svettas lite..för igår åt jag o martin kinamat! de ska springas bort;p haha..
Nu får ett blogg inlägg mode ala Moa sen;) haha.. Nej men tänkte skriva om de trender som kommer vara i vår som jag tror stenhårt på och som jag gärna vill bära själv!=) Gay-Mode-Moa-Blogg? nejtack! men ni får ett sen iaf!
Pusssss//Moa♣

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: tack :D

2009-02-06 @ 13:08:48
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0