Godnatt!

Nu ska jag ta en kopp jordgubbsthe och lägga mig i sängen me nya nummret av cosmopolitan och elle.. man fick en extra tidning i E denna månad..älskar att bara kika på bilderna ibland när man inte orkar läsa så mkt!=p
i cosmo var de tränings special, de passar fint..eftersom jag håller på att satsa på min kropp för o få den i trim! hoppas de blir beachen o inte vassen i år=P aja..bara Ida som skulle förstått de där..eller va säger du,New york tjejen? (hahahaha.. så himla internt skämt om när vi försökte oss på en karriär på power gym för nåt år sen..de va tider de...blev mest springbanden o skvallra om allt vi inte hunnit snacka om..vi bodde grannar..hahhaaha)
//MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0