heeeeej!

Hellu bluggen!=)
Idag har vart en helt jävla fucking bra dag för mig på många sätt o vis..=) orkar inte beräta så detaljerat,e helt slut i kroppen..men kan dra igenom de punktvis ist.. *skola,segt men gick bra..har ju roligt o de är intressant.. *stan me mina fina flickor..*storhandla! eller stor o stor vet jag inte..men handla gjorde jag o i lite mera utsträckande längd än vad jag brukar..bara nyttigheter!! bananer,lättyoghurt,ägg,tonfisk,avokado,keso..ahh ni fattar!=P , åt sjuuukt god mat idag! jag har ju börjat me mina små hälsotallrikar;)haha..nej okej så långt ska ja inte sträcka mej att kalla de..men ja vill inte äta så mkt kolhydrater så blev veg biff me skivad avokado,keso,råkostsallad och gurkskivor..blev riktigt mätt! Iväg o hämta Alle,träna träna..trodde inet vi skulle vara så effektiva som vi faktiskt var! ja hämta henne halv 8 o kom hem nu! har visserligen tankat o snackat lite skit innan o efter de men iaf..blev lätt 1,40 AKTIV tid..intervallspringa, cykla,träna igenom massa ben masikner,armmaskiner,bröst och axlar! trodde aldrig man kunde känna saker på vissa ställen i benen,men tydligen så har lilla mej missbedömt hur jävla mkt muskler man har i benen! fy satan vilken go träningsvärk ja kommer ha i morgon!!!
Nu ska ja slänga mig i duschen,tvätta igenom mitt trassliga hår och dricka upp min goda hallonsmothie ja nyss mixade ihop!=)
Pusshej!!//MOa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0