Hörrni!

Hörrni,skärpning! vart e kommentarerna? Habnane,du brukar ju vara påhittig;)haha

Nu ska jag byta om till träningskläder..blir att dra till aktiva och träna dansaerobics.. vet inte hur ja känner inför de,haha.. mitt knä lever ju ett eget liv, de liksom låser sig i vissa steg..tror jag hoppat snett eller tagit i för hårt...hmmm..aja..ilandsproblem!!

Idag var skolan seg,ja kännde mig så jävla pms:ig utan att ha tjejvecka ens på gång.. ungefär så jävla otrevlig man kan bli från skala 1-5 så var ja kanske 5,5! tur att min käft kan vara stängd ibland..;) men anyhow.. ja tröstshoppade lite efter skolslut.. blev ett svart linne från gina, samt en blå  långärmad tunn tröja, ett par pärlörhängen (då mina gixk sönder i morse?!), ett rött nagellack nr 53 från mavala, ett par knallskrik rosa trosor från rean.. så ja e tillfredställd för stunden iaf;) dök på ett par underbara ballerinaskor me leopardmönster,o de som känner mig vet att ja ääääälskar det mönstret i accesoarer (har ett diadem,en bh,4 olika trosor,nötte sönder mina förrra ballerina skor me de mönstret) undra om jag ska inhandla dem i morgon? förmodligen ja!!
Idag snacka vi om vårkläder.. och de är verkligen så himla underbart att inhandla vårsaker som man vet kommer passa perfekt i vår! Mitt kännetecken kommer självklart vara de kära upprullade chinosarna, tyg skor, skinnjackan, en lång väska o ett snyggt linne me blommor på kanske? haha.. sitter o drömmer..lite gay som en vän skulle sagt de;) men ja är sån,tyck om de eller inte! förresten..nån som handlat nåt från bubbleroom? är lite småsugen..men har aldrig nätshoppa förutom HM katalogen/nätet..hmmm... mkt o fundera på i en Moas huvud;) o ännu en gång, fan jag ser så himla mycket plagg här nere som folk skriver om i sina bloggar att de vill ha och suktar efter.. kom ner hit vettja, de är här de gömmer sig! några exempel: den korta jeansjackan, trashjeansen,dom där "platå" skorna från Hm (inte dom me snörning!) för dom vill ju alla ha..dom som Kissie hade på sig för nån dag sen..hmm.. ja hör hur patetisk jag låter! ja får helt enhelt fortsätta sukta och längta efter den perfekta kroppen och de underbara kläderna som snart hänger på varenda skyltdocka!!

Pusshej!//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0