kock-vm nästa??

Hej bloggen!
Idag har det vart en seg dag..näe,pallar inte berätta..skola o sen hem o tvätta bara..
igår gjorde jag världens lättaste maträtt, omelett med kalkonskinka..(bildbevis)
och idag vågade jag mig på en  omelett med chaminjonstuvning inuti.. serious,damn im god! sa just de till mamma,ja kan laga många saker men aldrig stekt en omelett i hel mitt liv!haha.. o bara för de så får ni två bildbesvis på mina mästerverk!=)
sen kan ja passa på att gnälla lite på att bara för att ja inte är vit så är ja inte automatiskt intresserad av alla..erhm..mörka män!haha..nej men seriöst..tänk inte ens tanken!!! ja är redan tagen!!
imorgon blire träning igen.. de ligger numera ett sats kort i min plånbok!!=)
nu ska ja kolla vem som får åka hem ifrån topmodel....hmm........de blev hon den där..vet inte vad hon heter..
min blogg är fylld me gnäll o onödigheter men ju fler bilder o ju oftare ja skriver,ju mera vill ni vara här o läsa..funny;)
använde mitt nagellack från förra sommaren som va så populärt..man ser inte att de är längre egentligen,men de är dom! naglarna alltså!:P o snart får man tippar o fransk manikyr också=)


en kalkonomelett o världens godaste juice enligt mig!=)




Omelett me champinjonstuvning,tomat,gurka o soda streamat vatten!!

Nu blir lite nötter o plugg!! //Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0