Ledig?

Jo ledig är jag,dvs ingen skola..men ledig i huvudet? eh nej!! jag börjar få riktig tentaångest faktiskt!!=/ men men.. får väl skriva om den om de inte håller hela vägen..
funderar o reflekterar över vad som händer efter denna utbildningen.. som ni vet som känner mig vet att jag alltid vill ligga steget före,minst ett par år alltså.. som på gymnasiet, helt bestämd på att direkt efter stundet skulle ja o martin ta vårt pick o pack o flytta till Göteborg.. vilket inte blev så, hade jobb,lägenheten o allt i Etuna..men kom iaf iväg, ja prioriterade mina val till högskolan helt galet...men jag kom in här nere o blev överlycklig!! inte min prio ett,men en hög prio då det jag vill göra går in i min utbildning.. så som de kommer bli nu så blire psykiatriutbildningen med avslut 2010 o direkt hoppa på socionomprogrammet! de ser jag fram emot..de är ju det jag gått o tjatat om,de som är min dröm.. folk kanske undrar varför jag då går psykiatri, men jag tycker denna utbildningen nästan e ett måste för mina mål då jag vill jobba med detta,men dock inte som vårdare hela tiden, vill ju lite mera=) så här har jag alla grunderna för min framtid=) haha,vilket gay inlägg..men såna behövs med jämna mellanrum;) ttcker ni inte?;)
Jag har setat nu och letat,och sökt o kikat men hittar dom inte.. jag är kär i ett par höga skor som jag bara måååste ha!! nu,genast!! De är dom höga svarta som Kenza hade på sig när hon va med i vakna med the voice..hon la upp en outfitt bild igår om ni e nyfikna på hur dom ser ut.. och ser ni dom,hojta på mig!!! Jag suktar verkligen här som en knarkare utan kokain..haha..okej dålig jämförelse..men ja..
Nej nu ska jag laga lunch..lata mig i sängen framför tv..sen blir det att ta tag i plugget!! o föresten,de nya nagellacket blev grymt bra IRL så att säga;)

Pusshej//ΜΟΑ.

Kommentarer
Postat av: habnane

Haha ! vad fin ding blogg är . =)

Nu är du lite långledig i af. =) krram !!!

2009-02-05 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0