Lista...

Jag har inte tagit tag i att plugga..vilket e rätt dumt..men ja... ska iväg strax o träna.. hörde av pappa att de tydligen va massa snö i etuna..hallå,igår hade vi typ vårväder här nere,ingen snö o sol..men sen på kvällen vart de kallt! haha..intresant blogg inlägg om vilket väder vi har!;) haha.. Nej men.. hittad en lista ja snodde!

Vad är det bästa och vad är det sämsta med att blogga?
Det är skönt att skriva av sig och att folk som man inte hinner prata med så ofta kan gå in här och hålla koll på mig. det sämsta är att jag känner att man måste nästan göra dagliga inlägg om man ska behålla läsarna..

Vad får dig att blogga?
Hmm.. ja, om nån orkar läsa allt gnäll? Nej men lite tips, lite visdomsord kan komma ibland,ftast är de mest vad jag gör om dagarna..

Hur gammal är du?
Jag är 21 år, blir 22 i höst

Hur lång är du?
lång??haha...är 1,60 kort!;)

Vad jobbar du med?
jag pluggar..har ett litet halvjobb på sidan av.

Vad gör du på fritiden?
Jadu..nu är ja inne i en lugnare period än i höstas som var mkt festande..men tränar,fikar,shoppar,umgås me vänner,de vanliga typ..:p


Beskriv dig med 3 ord?
svårt!! men ja.. Snäll, Oftast glad, sen är jag väldigt lätt att ha med att göra...

Hur ser din familj ut?
själva familjen består ju då av mig,min mamma o min pappa. Ensambarn!

Hur bor du?
Studentrum i korridor

Vad önskar du dig?
Ett lyckligt långt och bra liv! en snygg kropp. pengar.

Om du fick en resa vart du ville, vart skulle du resa då?
Har alltid velat åka till egypten..men annars typ resa runt i USA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0