Mjooo

Syndade lite på HM och kicks medans jag väntade på bussen idag också..


Curticle cream från mavala.. hoppas den fungerar bra..
billiga söta örhängen ifrån H&M..funkar alltid..
och en ansiktsmask som är med choklad och sheasmör..kan återkomma om ja kommer ihåg de om den e bra..dom hade me jordgubbar också..ska nog testa den med..

och en annan storslagen sak jag gjort idag,dock inte i skolan utan när ja var själv o var iväg lite o sådär..så hade ja leggins o långt linne på mig.. oj wow tänker ni,orginella Moa,missat att leggins kom 2000 liksom.. Men faktum är att jag flertal ggr har försökt mig på de där me leggins,tunika/klänning/kjol/linne/lång kofta..har flera leggins hemma...gråa,svarta x 3, vita.. men har aldrig trivts i det.. har alltid kännt att de inte är Jag... har aldrig tyckt de suttit bra på mig..svagt självförtroende? hmm.. men idag... då jävlar  i mig så satt de, de satt super.. alltså, som förut..men  jag har inte gillat de jag sett.. men helt plötsligt så gillade jag fenomenet.. så nu hakar jag på "trenden".. min kära vän Mikaela använder leggins mycket ,me kjol eller tunika,lång kofta..whatever.. o de har alltid sett så chict ut på henne.. så varför skulle inte jag kunna använda de? nej..nu ska ja försöka....igen!!;) slänger tom in ett litet bildbevis..dock dålig vinkel..ser tjock ut..men aja..ni får bedömma..;) Hiss eller diss liksom...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0