Pepp!!

Hej bloggen! idag var det en lugn dag me basgruppen..va hemma hos henke o hade "skola" där ist.. så nu e vi snart klara med grupptentan som ska redovisas nästa vecka.. sen drog jag o Mikaela en runda me towa, hennes dog som fick följa med från skåne=) så himla mysig vovve! saknar min sudden när ja ser alla andras djur=/
Nej men iaf.. ja e så himla pepp på veckan, dock så har jag feta träningsvärken från bodycombaten igår! men ska inte ge upp,de ska gå vägen detta! nu är vi ju liksom inskrivna och allt! så nu ryker kilona av!! Alle e så peppad att hon knappt kan tänka på annat,men de är bra gumman,då blir ja också peppad!! så de blir förmodligen bodycombat i morgon också..dansaerobic på onsdag och bodycombat på söndag! evetuellt gymmet också om vi får tid o ork också!haha.. vadå, visst "vilodag" men ska man nå sina mål så går de inte att jamsa o tramsa,bara o göra de..man får ont o de är fan bra,för de har ja inte haft när ja legat i soffan o icke motionerat!haha.. hoppas även ja ska sluta vara så konstant trött hela tiden också! men de får bli en annan blogg ist om de!:P haha.. funderar även på att visa er bilder i bloggen på helkroppen me kläder på självklart men endå så man kan se skillnad.. de ska ni få sen i vår, före o efter bild!=)
Nej nu ska ja slä'nga på mig träningsoutfitten o dra mig till aktiva o möta A! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0