såjaa..

Hej bloggläsare! jag har inte haft nån lust att uppdatera,därav min frånvaro..sen har jag haft lite och greja med..
hemresan va bra,sthlm va bra.. hann träffa lite vänner,på något vis gör de så mycke att vara hemma lite o bli lite "omhändertagen"..;P
Jag har tagit en bild på typ de msta jag shoppat på mig.. men jag vågar fan inte slänga upp den!haha.. insåg att när psyket inte direkt är på topp,då får swedbank kortet lida! okej så illa är de v'l inte..men jag har fått med mig en massa saker hem hit..massa bra o nödvändiga saker.. bara till mig själv! riktig ego shopping!;) blev inte allt för dyrt..men klart de bränndes endel..=)
visar er iaf ett par high heels som e slut tydligen i både sthlm,etuna,karlskrona i just min storlek..finns i brunt men man vill ju ha svart.. var först osäker på dem,men när ja svängde förbi oskarshamn o de bara fanns ett par svarta kvar i strl 38 så köpte jag ju dem självklart..man ser kanske inte hur snygga de är på egentligen.. när ja bara ser dem såhär så tycker ja bara dom e okej..men på är de iaf snygga o de är ju de som räknas;) har en tendens att babbla endel skriftligt i bloggen..=p jäjä..

Jag känner mig sjuk, har snorat o näsan har runnit konstant o huvudet bankar.. de är ju mindre bra nu när de är helg..eller har studiedag i morgon..behöver sätta mig o plugga lite och ringa runt lite..

Nämnde jag vad de där viktiga "mötet" ja var på innebar? nej tönkte de.. de var iaf en intervju för sommarjobb o timanställning, och jag kom med! så nu har man fixat ett jobb inom psykiatrin..de känns bra.. kan man andas ut lite..

Nej men ni ska få se en liiiiten bit av de jag köpte...


High heels..
bodybutter me hallon..(har ju passionsfrukt just nu)..detta luktade så gott när ja smörjde mig att jag serist ville äta hela burken!!
Kerastase bain satin.. frisörschampo kort o gott..(har ju kerastase balsam så tänkte ja skulle köpa schampot till)
Hårwax från bed head manipulator.. luktar typ cocos! mums!=)

sen blev de lite träningskläder,vattenflaska,2 luvtröjor,en cardigan,en randig topp,jeansleggins,underkläder x 5, örhängen,väska,plånbok, vita låga tygskor, ljus,en tavla,skålar som va som på en bricka me små skedar i(typ till tacos), hårgrejor(fick tag i ett sånt fint flätat hårband ifrån gina),en venus breeze, lite små saker ifrån yves rocer eller hur de stavas..tvålar,kräm,mascara m.m.,armband,ramar...jaja jag behöver inte fortsätta tråka ut er me detta;) men de var en liiiten del i de jag köpte!=)
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0