sen?

Är det jag som är liite sen eller är de så att folk inte vet om den riktigt ännu, alltså redan har den hemma menar jag?
min frisör använde iaf en ny plattång som kommit ifrån GHD..o som han uttryckte det "friösrens R.R"..=P
jag är iaf grymt sugen på den..men inser att jag är en fattig student som inet har pengar att kasta iväg..haha..passande inlägg efter jag berättat om shoppingen;) men anyhow..denna plattång kostar nästan 2000kr..kikade på pricerunner o där fanns de nån sida de sålde den för typ 1900..
och vad är de då som gör denna så speciell än den kära GAMA plattången alla har hemma? (ja har kopierat en text till er!) :)
Lite punkter ja hittade..
  • Tången värms upp till maximal temperatur på några sekunder och stylar håret
        med enbart värme och inte genom att sträcka håret
  • Eftersom de keramiska värmarna och plattorna har samma storlek värms
        plattorna upp jämnt utan heta punkter
  • Strömkretssystemet innebär att tången behåller optimal temperatur under hela stylingprocessen
  • Tången avger negativa joner som reducerar statisk elektricitet och ger glans genom att sluta till hårstrået.
  • Automatisk avstängning efter 30 min om plattången inte används
    bra om du skuller råka glömma plattången.

För att översätta,min frisör berättade om att när man använder en vanlig plattång så håller inte värmen hela tiden man "drar" ända ner till slutet av slingan man plattar..GHD har plattor som är smalare,sen att man  faktiskt måste trycka ganska hårt me de vanliga tängerna vet vi ju redan..denna ska tydligen inte slita så mycket på håret.. naturligtvis så sliter ju plattning på håret,de vet ju alla..men tydligen så var denna bättre..plattningen håller längre också!
Jag kommer förmodligen aldrig köpa denna om den inte blir billigare..men de vart ett bra resultat när han körde den i håret på mej.. tydligen går den att använda riktigt bra till locktång också..vet ju att jag kan ha min gama men den e så bred..aja.. slut pratat för idag!




Ge mig den?=)

//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0