söndag

Eftermiddag och jag är fasiken ganska så pigg..=)
Gårdagen var riktigt bra.. jag och alexandra var på gymmet,båda kanonförkylda och det gick segt för mig i början..segare än nånsin..men vi kämpade på i ca 1 timma me konditionen.. sen kom de sig att de var så lite folk på gymmet igår..hallå,lördag liksom.. så vi gick över  till styrkemaskinerna,benpressar i tre olika masikner,magmusklerna.. jag som är svag som en myra trodde mina stackars ben skulle gå av..helt ärligt! men A peppade mig hela tiden..en till kan du..en till.. en till! haha vilket resulterade i en jävla träningsvärk,mina ben är fortfarande spagetti!=P men om 2 timmar ska vi på ´att igen! blir bodycombat för tusan!ska inte säga för mkt..men de går tusan bra för mig och de där träningslöftena jag gav mig själv! jag bränner! så nu ska jag ägna min fritid så mkt som vi gjort till att träna..vi har våra speciella dagar me pass o gym.. Måndag= Funk! Tisdag= Bodycombat Onsdag= dansaerobic Fredag eller Lördag= gymma me kondition o lite styrka.. Söndag= Bodycombat och det allra roligaste är att vi har hållt oss till dessa tider i 4 veckor nu!=)
Låter det bra? Jag blir glad som en liten lärka om kära Mikaela vill joina oss!=)
Jahapp,kvällen igår då.. orkar inte beskriva i detalj..men middag me tacos hemma hos henke, nya ansikten, bra musik.. och ett bevis på att jag och alle tränar var när "beacuse the night" spelades och båda blev lite halvt galna..vi har den på bodycombaten;)haha.. sen blev det krogen! playbar..massa föölk! sen hem o sova.. vakna vid typ 11 och var pigg! så nu e jag hemma och sitter o tar det lugnt! spanar lite på tv.. ikväll blire beck för hela slanten! så himla bra filmer!=)


//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0