Yeah!=)

Hej bluggen! idag skulle bli den där skit långa dagen för mig me massa inplanerat..visserligen valde jag det själv de sista men vet ni? jag är fan inte ens trött nu o har vart aktiv sen 7.20 i morse! den ja;)
Anyhow..vet ni vem som fick ett glatt besked?
som trodde alla skulle pusta ut att ha klarar sig utom hon?
som tappade andan ca 2 sekunder för att de blev spänt?
som fan fick godkänt på tentan som redan i huvudet på henne var kuggad?
JAG!!=) så himla glad,hell yeah!=) har klarat alla tentor vi skrivit så detta kändes som en ryggsäck som någon tog av min rygg..låter kanske töntigt men jag trodde verkligen inte på mig denna gången..men yes..ja greja de!=)
anyhow..dagen rullade på, slutade vid 15 o drog me Mikaela hem o rasta towa..sen blev de "jobba" nån timma..sen springa till träningen,hade tur att Alle hade tagit biljett till mej!=) blev bodycombat för hela slanten.. best of idag me..idag spruta svetten..ursäkta om de lät lite väl äckligt;p haha.. nej men serilöst,riktigt riktigt roligt!=)
I morgon ska vi på att igen! dansaerobic..sen vildag på torsdag! får se om de blir träna på fredag eller lördag,gymma gymma!=)
Fick ett underbart smycke idag av min kära mamma där jag fick välja budskapet på själva berlocken o sen valde ja en liten grej till som hänger under där de står ett till budskap.. o de jag valde i stor text var: TRUST och den mindre BELIVE! för de är fanimej de man ska göra! våga lita o tro på sig själv!=) ni kan få se smycket sen i bloggen!=)


Min motivation håller sig, jag har riktigt peppat upp mig denna gången som blir bra..håller på smått o justera om kosten men ska inte dra den för hårt så allt faller.. ja menar, klart man åt semla idag på fettisdagen!=P
Nu ska ja slänga mig i sängen till a shot at love with tila tequila,haha..såg igår att de skulle på fajt!=P haha..
Härlig dag idag! mer sånt tack!=)

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0