arger!

Hade just skrivit ett fet lång inlägg om minnen.. sen försvann allt! orkar inte skriva om skiten!! kan ju nämna att jag skrev att jag saknade folk och att vissa saker/låtar får en påminnd om de jag saknar! skrev långa saker om 2 nära vänner som jag saknar extremt ikväll!
Emelie..slemelie på burk..min heest..festivalkompanjon..torsoägare..liten halmhäst 9,50:-, lilla igor. Fatta hur mycket kärlek jag känner till denna tjej, hon som har lyssnat på mitt babbel,mina problem,mina ilandproblem också för den delen,följt med på massa skoj..Näe,kan knappast önska mig en bättre vän som jag vet alltid kommer finnas kvar i mitt liv på alla sätt o vis!! Älskar dig!!!
Saknar dig Sandra, ser dig varje dag..,tavlan jag fick på oss hänger här i rummet! finns allt för många minnen att jag inte vet hur jag ska uttrycka dem i ord?!! kan du de?! älskar dig så himmlans väldigt skit mycke!!




Kommentarer
Postat av: Trötter;)

Du bara lipar din sotare och korthora!!!!=)



KRAMEN

2009-01-14 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0