en sån..

DAGENS Vill ha: En massa kläder! en smalare kropp
DAGENS Klädsel: Jeans från ginatricot, svart kofta från zara, tshirt från gina
DAGENS Smink: kladdigt
DAGENS Frisyr: utsläppt och fult
DAGENS Händelse: Varit i skolan  hela dagen..
DAGENS Låt: crossfire-lady
DAGENS Planer: åka ner på stan o shoppa lite nödvändigheter,hem till Martin o sova där
DAGENS Saknad: Mamma,Pappa,EMELIE!!
DAGENS Dummaste jag själv
DAGENS förvånade: Att jag var vaken heeela föreläsningen o inte ens nickade till!
DAGENS Behov: Vatten, skratt
DAGENS Bästa: Vet inte...
DAGENS Köp: Mat på lunchen
DAGENS Humör: Glad fast endå mycket funderande,värderande,diskuterande. (oj de där rimmade ju!:o)

Kommentarer
Postat av: sara

Hej snuttepruttan!! Va söt du är, säg till om du vill ha några personliga tips. haha =) men dem är super, men prata bara med frisören och berätta exakt hur ditt hår är, låt dem känna lite också, så blir du garanterat nöjd.. Vissa produkter trycker ja på emilie, som hon hatar som ja älskar.. vissa produkter hatar jag som hennes hår älskar. Men bed head har iaf ingen av oss klagat på hitils. och dem luktar så gott och dem är fan underbara! Men en bra spray för att platta håret de är ju den där vanliga svarta goldens någonting matrix som alla rekomenderar.. Men sen har jag en annan som är typ slut. big sexy hair tror ja den heter, det känns typ som nyklippt hår efter man har plattat de, helt jäkla sjukt hur bra den är. och sprutar precis som en hårspray så jag går typ alltid crazy.. haha Lika så om du någon gång ska köpa en rikgit bra hårinpackning, testa bedheads den är typ grå, dumb blond.. asbra! eller sebastians, dock kostar den mot 300, men seriöst jag skämtar inte håret känns som nyklippt efter du har användt den, men ha i den i typ tjugo min.. Helt sjukt hur bra den är, fast den tar slut fort, för hålet är stort, så var försiktig, jag dock dränker mitt hår i de, så ja får skylla mig själv.. haha detta måste nog vara min längsta kommentar i hela mitt liv. men hoppas allt är bra med dig, själv suger mitt liv nu, men de blir nog bättre emd tiden. vi hörs.. Love you fast vi inte pratar så oftas.. men du vet, vi lyckas alltid ta upp kontakten precis som den var.. inte stel eller konstig bara mya och syra..

2009-01-23 @ 00:23:14
URL: http://fedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0