....

hej blogg! orkar inte skriva så mkt mera än att sälen var grymt! bjuder på bilder idag,de är inte ofta jag gör de va..;)
År 2009 ska bli mitt år,de ska bli grymt bra! Fett ska brännas, studier ska inpräntas i huvudet och jag ska spara ut håret,naglarna,spara pengar,you name it! införskaffade mig idag en box från maxi me alla skärgårdsdoktorsesongerna så ska kika på de nu.. kommer bli mera flitiga uppdateringar från min sida nu när man ska bli back to reality!


efter 12 timmars bilresa var vi framme i hundfjället(sälen)














snögubben fick också röka,haha


Martin i trollskogen!!


i backen..

haha kolla flaskan som kommer flygandes!:P

jag på väg in i en mun? trollskogen äre iaf!


ibland är man ju bara sååå snygg..hahahahah


De slocknade,pussys! man ska ju vara vaken hela bilresan;P


Ned stirrad?


Party!





spex!!

Japp nu ska ja nog hänga upp tvätten o sen lägga mej o kolla på dvdboxen!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0