=) =) =)

När ja var hemma i Eskilstuna så umgicks jag endel me min allra bästaste vän in the whole wide world! och nu fick ja bilderna av henne!! så sjukt rolig kväll och som jag saknar denna underbara människa varje dag!! Har umgåtts me denna människa sen jag var 13 tror ja de är..hur som helst,de är oväsentligt! måååånga minne har vi! sjuka,roliga,tråkigheter,sorg,fest,fjortistiden,thetiden..ja lång lista..
en vardag utan Sandra var de första jag tänkte när hon skulle iväg till nya zeeland den där dagen för ett par år sen?! de går inte var de enda ja tänkte!! men överlevde gjorde jag, och numera bor hon i England och pluggar, jag har bosatt mig i Karlskrona, men varje gång vi ses så är de som de brukar, alltid! Jag ska älska dig tills döden skiljer oss åt!!!Pussssssssssss



Myspys och massa snack med, är de Sandra eller är de Kylie minougie?!!sööt!!

Våra julstrumpisar!!


Le stort, notera hur "s" försöker komma me på bild bakom oss;)


Egobild..S ville också plåtas!;)


Hallå?


sankta lucia! sjukt snygga e vi iaf;p


krogen..


vettetusan vad ja ska skriva till bilden förutom,hahaha..;p


avslutar me denna sentimentala bild "stackars stackars ölen,ska den behöva stå här alldeles ensam på en kall stol i ett hörn, alldeles tom????, vi visar me all vår mimik i ansikterna hur ledsna vi är över denna händelse".hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0