Fjortisen!

Alla minns vi fjortistiden..där var de coolt att bli aspackad om helgerna,coolt att stava som en jävla bebis (puzZzZzZiiiiZ!!), skolka från lektionerna, vara dryg som yes mot sina föräldrar, snatta smink på Hm och Åhlens, berätta om hur många man hånglat med, hänga utanför eller inne på nåt ballt café (everydays i eskilstuna), hänga me äldre killar, de va liksom coola gänget som var nåt på skolan,göra tvärtemot hela tiden..vara en riktig pain in the ass!
och för att förgylla detta inlägg så slänger ja in,tyvärr suddig bild på mig som fjortis!!

 man ser inte så bra,men knallrosa läppar,den dryga minen "hej jag bryr mig inte"..,flugbensögonbrynen,fjortiströjan..klockrent!

Kommentarer
Postat av: habnane ;)

Moa gumman !! Man ser ju att det är du. men det är inte du.. kan inte se det framför mig ju...

2009-01-15 @ 23:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0