för små kläder?!

Har jag för små kläder?!! nej naturligtvis inte hoppas jag.. sett flera skräckexempel på stan + på facebook.. ja menar, jag skulle alrig trycka ner mig i en xs,just för att jag är en M person!! hur mkt man än vill så kan inte alltid viljan styra klädvalet!! hålller ni inte me?! Så snälla, ta på er större storlekar ni som känner er träffade, de är aldrig snyggt när de korvar upp sig på tröjan..pikar ingen speciell utan bara upprördhet och ilandsproblem när de är som värst typ!! De värsta är när man själv hittar en snygg tröja och inser att man varken är en xs eller s tjej längre..:(

Jag??????!----->

I hope not!!!!!!!!

I morgon ska jag o babe till växjö!! shoppa och mysa blire.. de blir najs som satans! Nu ska ja packa o pallra mig dit! åkte föresten buss idag och jag kan tycka att kollektivtrafiken e bra o bla bla bla..men ja hatar att åka buss!! fy fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0