Godjul!

Hej bluggen! helgen börjar lida mot sitt slut,vart tog helgen vägen egentligen?! lugn var den och rastlös var/är jag! Börjar få "lappsjukan" här nere i blekinge..tur att man har sina stjärnor som gör vardagen till guld här nere=) ni vet vilka ni e=) jag tror för övrigt inte att de är karlskrona de är fel på.de är mig de är fel på. jag vill alltid ha fart och fläkt. fest,skratt.shopping,strö pengar runt omkring miig.. ja helt enkelt skita i vardagen och bara ha roligt ist...men som alla människor vet så fungerar de inte så och ja måste rätta mig till de..
Nu kanske ni undrar varför bloggrubriken e godjul? jo.. de ska ni får veta i nästa inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0