Hell yeah!!

nu får de vara nog! måste peppa som tusan..hitta något som peppar mig ännu mera..hmm.. ska ner och handla träningskläder imorgon tror jag..samt några snygga skor/stövlar om de finns några billiga snygga.. de funkar inte att säga "på måndag" "till nästa vecka" osv.. ja måste kasta mig in i denna värld..o de me fart.. vill inte mera...måste peppa.. måste fixa de.. nu känner ja mig iaf lite på g.. stod o tänkte glada tankar..såg de framför mig..kikade på bilder igår.. de bara måste gå..pepp bloggar? och om du blev förvirrad av mig nu så är de såklart träningen ja pratar om! Är kroppen i form,blir ja glader! ska lätt unna mig värsta lyxbikinin om ja lyckas till sommaren..haha!=P asos.com har massa fina...
dessutom så ska ja få ett halsband av mamma..eller hon ringde igår o berättade att hon ville ge mig ett..och smyckeälskare e man så tackade ja:) märkessmycken is the shit;)
nej men sova nu då?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0