Klädstil!

Vad är egentligen min personliga klädstil? jag vill kunna tillhöra ett fack tack! haha.. nej men.. ett plagg ja fullkomligt älskat sen första ögonkastet är chinos.. har 3 stycken..använder dem inte nu då de är svårt att matcha skor till..hmm.. passar väl bäst ihop me tygisar eller ballerinaskor?! anhow.. chinos is the grej..snyggt,bekvämt,chict!=)
ska strax ned på stan och handla lite små grejor..har ju förälskat mig totalt i body shops bodybutter.. har köpt de några ggr förut men inte använt de lika intensivt som nu..hehe..=) sen vill ja ha lite andra lotions, nagelgrejor.. för juste, nu håller ja på att spara ut mina nails igen! bet ju av precis varenda nagel när ja flyttade hit,nervös? ja som fan! haha..
Ska kika på ett träningsbyxor o tröja också till träningen! blir peppad när ja ser bilderna..dock blev de några godispatroner till föreläsningen idag..suck på mig..men vill inte vara för hård, då faller allt! så ja.. ikväll är ja bjuden på mat hos min babe! ska bli mys! har inte sovit me varandra på typ en vecka nu! men blir så när jag har massa i skolan,då är de rätt skönt att vara själv hemma o göra lite hur man vill me allt!=p nej men nu ska ja röra mig mot stan!/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0