Måndagnatt!

Hej blogg! måndagen har passerat och jag är redan trött. Jag känner mig sjukt oinspirerad till kursen vi har nu i skolan..de är stundvis intressant men mestadels vill jag nästan bara fly..
känner mig rastlös..ingen känsla jag gillar direkt.. ska bli skönt att börja träna igen..det behövs..en jäkla massa.. nåt som kan låta töntigt eller bara skumt e att jag saknar att SHOPPA!! Ja, jag tänker fetstila det för att jag verkligen är i behov av en ny garderob!!..det är jobbigt att Karlskronas shopping suger,för det gör den..hur mycke ja än tycker om stället så duger inte shoppingen för fem korvöre!! dessutom är jag i behov av sol..jag vill känna vårkänslor,vakna av att solen lyser mig rätt i ögonen på morgonen..höra fåglar kvittra,sätta fötterna i ett par ballerina,dra en tunn jacka över en kortärmad topp,..ja de må låta gay men jag känner mig ganska sån ikväll! Jag längtar efter att få känns mig pigg o utvilad!!
Har sett klart hela skärgårdsdoktorn boxen nu,3 sesonger o funderar på vilken box jag vill beställa från nätet härnäst.. hur som helst, skitbra serie äre!=) kikade på lipstick jungle ikväll,de verkade ganska okej faktiskt..=)
nej men sova nu kanske..hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0