mhmmm

Orka bli sjuk??! nej! jag har fruktansvärt ont i huvudet..vet inte varför de inte går över..sen dunkar magen..blä!=/
De bästa unna sig i vardagen är ta mig tusan att "lyx duscha" som ja brukar säga..raka benen extra extra noggrant,ha duschpeeling,olja,schampo,balsam,inpackning (endast frisör produkter!!alltid! hehe), ett fett body butter som återfuktar,en ansiktsmask,plock av bryn, fix me naglar,måla tånaglar.. typ de har jag ägnat de senaste timmarna? åt nu.. lyxighet i vardagen kallar jag det,då man oftast e för stressad! samt choklad,mörk 70:ig procentig choklad från premium! nu ska jag ta och göra en kopp the och läsa lite skolgrejs! hoppas ja mår bättre i morgon!Byeee//Moa♣

Kommentarer
Postat av: caroline

Åh det där lät riktigt fräscht, kanske också ska ta och göra de nån dag, haha! Krya på dig :)

2009-01-28 @ 17:50:07
URL: http://caarolines.blogg.se/
Postat av: Leia

Tråkigt att vara sjuk.

2009-01-28 @ 19:20:12
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0