Onsdag!

Hej bloggen! kul me lite läsare!=) här sitter jag, trött som en rugg uggla..skoldagen va okej,ganska tråkig men gav mig ändå rätt mkt.. ska sätta mig o läsa lite nu också innan ja sussar..men jag mår inte dåligt idag,vilket innebär att jag slipper ligga sjuk!
Var på stan lite snabbt idag också.. blev ett par helt underbart sköna mjukisar som jag ska ha och träna i, överv'ger starkt att köpa dem i grått också.. visar en liten bild.. cubus 149:- bara!=) sen blev de en tripp in på cookie eller vad de heter, skulle handla en hårprodukt.. nu börjar de likna nåt!;) jag använde ju bed head dumb blond igår och seriöst.,håret var inte mitt som satt på huvudet efteråt, vilken jävla underbar produkt..kändes som jag var både nyklippt och hade bytt hår med någon annan..grymt! ni som inte testat den,testa!! helt klart värd 250spänn som ja köpte den för.. =)


blev imge bra bild och inte den bästa vinkeln heller..:P men ville bara visa att dom e snygga,egentligen inget speciellt men blev så glad över att de satt bra på och va billiga;P


sleek look från matrix.step 4.. haft den många ggr förut,den e riktigt bra!


nagel och nagelbandsrengöring från depend..hittade på ica maxi;p

//Moa♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0