Tisdagen!

Mjo de är tisdag och jag kan inte annat än tänka på helgen..ska bli grymt skönt! jag o Martin snacka om att dra iväg lite..maybe växjö,kalmar? en heldag..vi måste dessutom utnyttja mina biobiljetter före den sista januari! har man gratisbiljetter så ska dom utnyttjas!! de enda M ska fixa är popcorn så får han den andra biljetten,haha..sniiiken eller vad?=P neeemen så ere.. vi var o fikade idag på stan..blev lennarts! o självklart skulle ja bara in en snabbis på gina o kika om de fått nåt roligt..o vet ni vilken tanke som slog mig.. när jag var i etuna o gick inne på gina så såg jag flera flera tjejer som gick me en kjol från rean..den va ganska ball..det fanns endast en kvar i typ xs..och ja är ingen xs tjej även om ja skulle velat..här i karlskrona fanns flera exemplar av denne,inte många,men flera...i min storlek också..men eftersom jag är mera en jeanstjej så köpte jag inte denna..men de har jag reflekterat över många gånger..de som är coolt här är inte så chickt i etuna och tvärtom...haha.. de är vad som rör sig i en psy-student tjejs hjärna! avkoppling kallas det!!;);)
ja justja, fick tillbaka min tenta idag..de gick najs! blev godkänd! hade inte förväntat mig mer,hade förväntat mig ett ig då de gick riktigt dåligt..eller dåligt e fel ord, jag kunde inte utveckla de gamle teoretikernas stadier tyckte jag inte..men jag ska inte gnälla,jag e nöjd över instatsen! ser fram emot o lämna utvecklingspsykologi blocket o hoppa över till patologin..intressant..de är ju de man vill vara expert på..;) alla sjukdommar o sånt mysko! de kallar vi nöje i skolan,haha..nu lät de ju kanske lite stört?!
nej nu ska ja lägga mig i sängen o inte röra mig så extremt ikväll! tv:en väntar!!Hejsveeeej!!/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0