tjöta!

Nu måste ja tjöta lite igen, ja kan liksom inte ge mig..kommit in i bloggandet och de visar sig på statistiken..ni måste alltså gilla mitt tjötande!!;P
Nej men ärligt, jag vet att de bara gått ett par dagar, men ja hoppas verkligen detta håller i sig.. att ja ska tappa mina kilosar,att jag ska tycka lokomotion är grymmare än friskis..komma in i rutin,för visst är de en underbar känsla att träna..svettas rejält,känna sig helt slut men endå så "stark".. ofast brukar de vara bra musik också på såna pass och de peppar ju ännu mera.. kommer iaf ihåg att ja äääälskade bodyjamen i etuna, här nere i bleeekinge finns den träningsformen inte tyvärr men verkar finnas en motsvarighet så vi kör på de! och till sist, ja nämnde ju bikinisarna från asos och lyckas jag så är ja grymt sugen på en snygg bikinis från asos.com
klickade runt o hittade dessa två nyss.. de var muchoo snygga!=) tror dock inte ja kommer ha den kroppsformen då min är kurvig..men slankare kan man ju försöka bli!=) ni får fortsätta att följa mina dagliga tjat om träning,för snart sitter ja där me en kropp att trivas i!=)

 Muuuuco snygg bikini! känns väldigt Moa!

 denna gillade ja också väldigt mycke!=)

//Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0