torsdag!

Denna dagen har varit låååååååång o ska strax avslutas me att hoppa i säng o glo lite skärgårdsdoktorn.. har haft sjukt lång skoldag me saker hela tiden ifrån halv 9 till 16.. sen blev de handla o sånt..hem till Henke o ha tacoskväll! sen skulle vi till rödeby..sen grilla marsmallows i öppna spisen..inte riktigt min grej men lite gott vare,eller va säger du Alle?=P
Mikaela är så jävla go, hon har lagt upp 3 album på facebook ifrån sälen resan i meningen som ja kläckte ur mig att "allt ska dokumenteras"..haha.. fy fan=P ni får se ett par här nu ikväll tänkte jag!;P

Posing i badrummet..haha


sega i bilen..ser lite emo ut? jag alltså!:P


hahahaha


Moa, Martin,Kim






stört skön bild!=P



Myyyyyyyyycke snööö vare!!



Posing igen? vette fasiken vad jag gör=P


vi blev smygfottade av dom därbak i bilen..haha


söööter bild!!


jag visar för Mikaela att vi faktiskt har en ugn!!! vad nu de skulle vara bra till?!







"å åååå vad jag verkligen vill detta...mmmm,jovisst!!"


Moa goes top model i sovrummet..hahah



Kommer säkert lägga in flera men orkar inte de nu..säääänare som alle skulle sagt de!haha;P


Partybild innan jag drog till etuna,jag o mitt hjärta..heta va;)hahaha...vi visar verkligen våra fina sidor här!!:P

Mina hjärtan ifrån samma fäääst,hehe.. Alle o Mikaela!=)


Nej sova nu!
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0