Torsdagen!

Hej bloggen! idag har det varit en väldigt lång dag..skola från 8.30-16..sen stan och sen blev de träning me alle på lokomotion,pass: musicdance! satans va kul de var, svetten lackade och inte gav vi upp fastän vi knappt kunde andas,nej nej! blir att ta en tripp eventuellt i helgen eller i början på nästa till aktivasportsclub..de hade tydligen lite body pass men ingen jam men de hade nåt me dans och funk också..lät ju faktiskt riktigt roligt.. så de ser ja fram emot!
Sitter här o lyssnar på love lockdown me kanye w eler hur han stavas,sjukt bra låt!:)
idag är blogghuvudet verkligen inte med.. kan ju faltiskt skylla på att klockan e halv 12 och att ja vart vaken i 16timmar nu..varav 12 var intensiva och aktiva.. vi håller på i skolan me att gå igenom alla häften och då vill man vara med och fråga massa så man fixar tentan..aja.. så vare me den saken!
Nu blir segemhyr o sova! föresten såg ni lyxfällan?! folk är verkligen galna! ser man inte att "oj jag kanske borde skärpa mig när ja inte har pengar att betala allt med och min kille åker snålskjuts på mig.." nej sjukt oseriös måste man vara för o hamna i en sån situation för i slutändan så är de dom två som satt sig där dom sitter..hmm....orkar inte argumentera mera..men ni fattar;)//Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0