Training!

I morgon är de dags, som jag har tjatat och faktiskt längtat efter detta! i morgon drar de igång! eller vi ska gå en gratis gång innan kortet köpes på måndag typ.. nämligen träningen! som jag sa idag till H och M, de ska bli roligt,samtidigt är de ju jobbigt att börja träna när man varit stillasittande ett tag! de ska bli skönt när de blir en rutin man inte tänker på är "jobbig", för trots allt så är de ju inga tråkiga pass jag tänker satsa på, de blir musicdance i morgon! beskrivningen va ungefär såhär:
ett konditionspass inspirerat av olika dansstilar.. jag hoppas verkligen att de påminner om bodyjamen!

 I morgon kör vi så de känns alle!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0