Tråk!

Nåt jag verkligen hatar och blir grymt rastlös av är gråa tråkiga vardagar!!Ser iaf emot att handla mitt träningskort, kan inte vänta..måste ha det nu! dessutom så har jag börjat få jobbiga sömnproblem..verkar det som..försover mig, är konstant skit trött,gäspar hela tiden,går i dvala..ja ni fattar.. de ärockså trist!
Dessutom så har jag ett stoooort ilandsproblem..nåt jag lider av är en stor frisörskräck!! inte i den bemärkelsen att ja inte kan gå dit o klippa mig utan att de inte är hårdesign hos Vice!haha.. nej men ärligt..vill inte chansa o se ut som skit! Jag har tur som har detta håret och vill inte för allt i världen att de också ska bli fult!! visst växer de ut men ja kan inte chansa att dom tunnar ur fel/skalar av för mkt,klipper fel! de går inte!! så nej,ja får fortsätta klaga i bluuuggen,de får ni ta!;) sen skulle ja behöva köpa ett värmeskydd då ja plattar de så mkt..har någon nåt bra tips? tips på bra balsam också??,frisörbalsam alltså!
Nu ska ja plugga o sen dusch,söömn o vakna me the voice i morgon!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0