växjö!

Hej bloggläsare! idag drog jag och m till växjö..vi tankade och drog vid 12tiden.okej orkar inte berätta i detalj vad som hände.. vi spenderade pengar.besökte även media markt. käkade på restaurang.gick på bio och såg wallanderfilmen..riktigt bra var den=) men hem för min del blev ett par gråa chinos me "mudd" eller vad tusan man ska kalla de nedtill..ahh ni fattar.. ett par grymt snygga jeans.. toppar..hårsaker...lite smågrejor från lagerhaus..lite saker från HM.. ja helt enkelt så e jag nöjd...men inte helt nöjd.. ja e sugen på en speciell väska.. och denna väska var ju då slut i svart..(of course) och fanns endast i grisrosa eller knall gult.. och ingen av dessa färgerna tilltalade mig särskilt mkt..skulle du ha en knallgul väska??????
men annars så e ja nöjd..äntligen fick Moa shoppa;) och jag har fått åkt skidor..sälen... ju mera jag tänker på det så ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0