1 juli!

Hej bloggläsare! herregud,de är redan juli?! vart tog juni vägen liksom??
jag har det iaf bra,de har ni säkert förstått. jag jobbar på i veckorna... har haft så himla mysigt med Daniel när han va hemma(han åkte i natt).. när jag kom hem i torsdags hade han köpt rosor till mej som stod på bordet och en liten tiger + gullig lapp.. blev hur glad som helst!
i fredags hade vi lite grillmys här på gården me jossan,stefan,ella,joel + grannen.. i lördags var vi på 25årsfest hos hans kompis+ utgång på olearys och nivå.. i söndags  hade vi de också mys me grillat på bryggan me Ella,My,Joel,Boström m.m. har hunnit tagit årets första dopp också på saltö..svin kallt..men nu äre gjort! jag ska införkaffa mig en bikini  i morgon också..tänker mig en me lite gula/rosa färger och kanske blommor eller blå marin randigt? vi får se vad staun har att erbjuda mig!!
Igår hade jag och finaste myspys..eller ja,vi har haft de varje dag.. han hade tvättat all tvätt, gjort fint här hemma och jag blev tillsagd att bara ta de lugnt!
De stora som planeras är våran resa i höst..en utomlansresa blir det i augusti! skriver sen vart vi ska när vi bokat och betalt;).. mysigt..bara jag och min finaste i stekande värme, turkost hav och sand i flipflopsen me en drink i hand!=P
Sen är de sälen resan som planras för fulla muggar, blev överbjudna på grillkväll igår hos Hanna och Fille som ska med.. var ute och spanade på de bästa stället som har nära till både bar,affär och till skidbacken.. de fanns 3 såna stugor kvar o de är liksom juli?!! hallå..dags och boka den...typ nu!=p så den ska bokas till nästa vecka.. hoppas vi blir några fler.. då ska jag glida igen på skidor..så jävla härligt.. och vi ska boka nu så vi är där en hel vecka över nyår!! högsäsong,jatack!!

Nu ska jag in i duschen..lägga mig i soffan och glo lite på sex and the city!=)

Imoron kommer Sandra hit igen!! ihh vad vi ska ha roligt! ska ladda min digitalkamera som jag glömt nu varje gång när man verkligen velat tagit kort!! anyhow..tjejdag hon o jag i morgon,Daniel kommer på fredag så vi ska bara äta gott och shoppa och snacka massa.. sitta lite vid bryggan också:) på fredag blire grillferre hos oss, sen blire utgång! stackars min baby kommer inte hem föräns sent på fredag och så måste han dra igen på söndag.. men nästa gång så får jag ha min sambo på långhelg! nästa helgen är typ redan planerad, hans jobb ska ha personalfest me respektive..hihi,de känns roligt om vi åker att få träffa alla män på hans jobb som han snackar så gott om:) sen äre tossiga också nästa helg, me lite marknad och sånt typ i ronneby..de ska vi entra också tror jag! ullared nästa vecka kanske om vi har pengar! anyhow.. nu ska jag lämna datan! börjar tidigt i morgon!!

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0