Du och jag och tystnaden..

Kom upp i ganska okej tid.. nu ska jag börja röjja här hemma så de är fint när min älskling kommer hem! jag jobbar kvällen..drygt! men jag har ganska mycket att göra så de går nog fort..sen äre bara imorgon kvar..sen är man ledig igen! veckorna går så himla fort!
sitter här och pressar lite musik.. har fastnat lite på svenska låtar just nu faktiskt..=p
blev väckt i morse av Daniel som hade försovit sig..lilla plutten då..men han hinner nog..men i know the feeling,därför jag måste ha 5 alarm varje morgon..annars kommer ja aldrig upp..
Igår betaldes hela resan så here we come! de är ju snart vi åker! ska ta så himla mycke bilder! självklart bjuder jag lite på dem i bloggen också!
Fatta va sjukt.. i början av året satt jag ensam..lite allmänt nere,tränade varje dag,var ute typ varje helg..(eller de har jag ju vart nu med iofs..;)
Träffade min finaste babe av en ren jä'vla slump när krogen stängde,var inte ett dugg intresserad av att ha nån pojkvän egentligen, men ju mer man pratar och minns den tiden så var det fanimej kärlek vid första ögonkastet.. jag såg nåntings hos denna killen som jag inte fick missa..fjantigt de låter,jag vet! men ni vet när man bara känner så starkt? kan tilläggas att vi inte sovit ifrån varandra sen dess;) Nu är man sambo,resan är betald och planerad, jag har fyllt upp kylen tills han kommit hem..ska städa lite nu innan jag går till jobbet..
Fan vad glad jag är över min livssituation, stor trivs!

//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0