......

Nu äre tråk vecka framför mig! ba massa jobb och så.. men men.. jobbade nu i helgen så får tänka på våra små utflykter och att vi snart åker så lir jag glader! o snart är älskling ledig en vecka i streck..sen jobbar han två..sen åker vi ju! och vad som händer efter resan ska jag ta o berätta...senare...;) big plans för mig iaf!
bjuder på bilder ifrån helgen..



















Daniel,min stora kärlek! jag är så glad för dig ska du veta! allt du sa i fredags innan jag gick ifrån stan..allt som du sa igår..blir så varm när jag tänker på det.. blir svag..är svag..knäsvag..mjuk som bomull..svävande på moln..när jag ser dig så ser jag den andra halvan..halvan jag alltid har saknat..den jag sökt efter.. som du sa en gång till mig: Moa, du är som den där bortsprungna flickvännen jag alltid letat efter.. hur glad blir man inte över att höra sånt liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0