förändringens tider!

Nu är de dags igen för att förändra mitt beteende och levnadsstil! jag trivs verkligen som sambo,de är inte det! dock vill jag inte ha några sambokilos!! men ta idag tex, alla jobbar..jag är ledig! vad borde man ha gjort då egentligen? jo typ ha tagit en morgonprommis,ätit frulle,städat undan här och sen gått o gymmat,sprungit på stan en runda..
Så nu ska jag försöka rätta till detta..;P jag gick upp vid 11 och har ätit frukost! nu ska jag städa undan här..ser ut som fan rent ut sagt! milt sagt? sen blire cykla till stan,köpa lite stuffs.. sen blire gymmet! måste komma i rutin me tränandet nu!
Daniel jobbar och sliter och denna gången blir det 5 hela nätter jag ska klara mig utan honom..känns faktiskt tugnt..riktigt tugnt! vill ha min pärla hemma!:,(
anyhow..jag har fått med mig min älskling på slimming and trimming our bodies nu! känns alltid mera motiverande att han också vill de jag vill! så när vi drar igång så ska ni få före och efter bilder på oss här i bloggen! jag tror jag har lättare att börja om igen som jag gjorde i januari i år när jag slängde om kosten helt,tränade 4-5ggr i veckan.. ska tilläggas att jag gick ner över 6kg! jag har inte uppnått mitt mål men de är inte långt därifrån! så om jag satsar på ca 1kg varannan vecka eller nåt så har jag snart den kroppen jag alltid velat ha! jag satasar inte på att bli smal som en sticka.. jag vill ha min kvinnliga kropp med former men inte några lovehandels,mage eller nåt sånt.. lår har jag gärna kvar lite av..självklart i passande storlek!

nu blir staun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0