Huslig!

Japp.. de är precis så jag känner mig ikväll! fick värsta rycket och slängde ihop en spenat och fetaost paj som jag hittade på en kanonsida, nyttigarecept.se eller nåt sånt.. har även hämtat min cykel,cyklade me den till gymmet,gymmade..sprang 3km på löpbandet,sen blev de lite ben,mage,rygg och armar på de.. blev en fika me Hanna på bryggan också.+ massa planer och planering till sälen resan som vi ska på undert nyårsveckan.. de ska bli riktigt kul!
Men först och främst längtar jag tills jag och baby åker till ullared och sen till augusti när vi drar iväg utomlands.. känns super bra att åka med honom..vi ska ha så himla mys där på beachen..5stjärnigt liksom,kan inte bli annat än bra.. sen har vi lite andra planer till hösten som ja inte kommer delge er läsare ännu..men de kommer bli hur bra som helst! längta:)
Nu blire sängen..upp och jobba imorgon..segt! men de kommer nog gå snabbt..lämna Tykes fästinghalsband också som vi glömde, han har semester ute på landet..saknar honom!

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0