onsdag

Tråkiga jvla dag.. sitter hemma idag ifrån jobbet då jag hamnade på akuten igår pga smärtor i mellangärdet och strålning ut mot gallan o levern.. fy fan säger jag! var på röntgen idag o de såg inte ut att vara nåt fel på mig..men 300spänn skulle dom ha..yeey..=/
Har vart o handlat,lagat mat,läst 2 nya tidningar,sett nya wallander filmen "kuriren" som kom ut idag...diskat.plockat i ordning,läst bloggar o vad ska man göra nu då? så jävla hetsig..kan inte ligga hemma när man borde vara stilla..mamma tyckte ja skulle sjukskriva mig hela veckan..men icke! jag tänker gå imorgon och vägra ligga här och ruttna bort.. har kommit på att jag förmodligen skulle gå in i väggen om jag blev arbetslös och inte gjorde nåt.. fast nej,de skulle nog inte hända.. då skulle jag förmodligen försöka bli värsta träningsfreaket eller nåt.. fy fan för o ligga hemma på obestämd tid..finns de nå värre?!=p

Jag och Danielälsklingen är rätt töntiga, eller jag är ju den största tönten i vårt förhållande, jag tänker på jul och julpynt!!!haha..och så tänker jag på i höst.. åh längtar efter min finaste så mycke! han kommer på fredag och då har jag inet ens sett människan på 6 dagar! rätt mycke om man frågar mig..men tur att han är så fin mot mig när vi pratar i tele=)

Nu ska jag göra nåt..vettefan vad..men nåt blire väl!

//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0